Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, İstanbul Silivri’de meydana gelen depreme ilişkin bir açıklama yaptı.
Vali Hacıbektaşoğlu, depremin çevre illerde de hissedildiğini ve Zonguldak’ta hafif şekilde hissedildiğini belirtti. Depremin ardından kentte herhangi bir olumsuzluk yaşanmadığını ifade etti. Ayrıca, Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) başta olmak üzere ilgili tüm kurumların, depremin etkilediği bölgelerde saha taramalarına başladığını ve gelişmeleri yakından takip ettiğini vurguladı. Vali Hacıbektaşoğlu, depremden etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileterek, "Yüce Allah’tan ülkemizi ve milletimizi her türlü afetten korumasını diliyorum" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Vali Hacıbektaşoğlu’ndan deprem açıklaması
Vali Hacıbektaşoğlu, depremin çevre illerde de hissedildiğini ve Zonguldak’ta hafif şekilde hissedildiğini belirtti. Depremin ardından kentte herhangi bir olumsuzluk yaşanmadığını ifade etti. Ayrıca, Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) başta olmak üzere ilgili tüm kurumların, depremin etkilediği bölgelerde saha taramalarına başladığını ve gelişmeleri yakından takip ettiğini vurguladı. Vali Hacıbektaşoğlu, depremden etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileterek, "Yüce Allah’tan ülkemizi ve milletimizi her türlü afetten korumasını diliyorum" dedi.
En Çok Okunan Haberler