Tarım akademisi öğrencilerin uygulama sahası olacak
Tarım akademisi öğrencilerin uygulama sahası olacak
Haber Giriş Tarihi: 11.04.2025 14:33
Haber Güncellenme Tarihi: 11.04.2025 14:33
Kaynak:
Haber Merkezi
www.74haber.com
Düzce Belediyesi, Düzce Üniversitesi ve İl Tarım ve Orman Müdürlüğü iş birliğiyle Tarım Akademisi, Ziraat ve Eczacılık Fakültesi öğrencilerine sahada deneyim kazandıracak yeni bir yapıya kavuşturulacak.
Düzce Belediyesi’nin yerel üretimi teşvik etmek ve tarımsal kalkınmayı desteklemek amacıyla kurduğu Tarım Akademisi, çalışmalarına yeni bir boyut kazandıracak. Tarım Akademisi üniversite öğrencileri için uygulamalı eğitim alanı olma görevini de üstlenecek.
Düzce Belediyesi, Düzce Üniversitesi ve İl Tarım ve Orman Müdürlüğü iş birliğiyle, Ziraat Fakültesi ve Eczacılık Fakültesi öğrencileri, Tarım Akademisi sahalarında eğitimlerini pratiğe dökebilecek. Böylece öğrenciler, teorik bilgilerini sahada uygulama imkanı bulacak.
Başkan Özlü, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Rektörümüzle de bir görüşmemiz oldu. Üniversite, belediye ve tarım müdürlüğü ile birlikte tarım akademimizin yapısına yeni bir düzenleme getiriyoruz. Burası Ziraat Fakültesi’nin ve Eczacılık Fakültesi’nin uygulama alanında ayrıca olacak. Öğrenciler burada uygulamalar yapacaklar" ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Tarım akademisi öğrencilerin uygulama sahası olacak
Düzce Belediyesi’nin yerel üretimi teşvik etmek ve tarımsal kalkınmayı desteklemek amacıyla kurduğu Tarım Akademisi, çalışmalarına yeni bir boyut kazandıracak. Tarım Akademisi üniversite öğrencileri için uygulamalı eğitim alanı olma görevini de üstlenecek.
Düzce Belediyesi, Düzce Üniversitesi ve İl Tarım ve Orman Müdürlüğü iş birliğiyle, Ziraat Fakültesi ve Eczacılık Fakültesi öğrencileri, Tarım Akademisi sahalarında eğitimlerini pratiğe dökebilecek. Böylece öğrenciler, teorik bilgilerini sahada uygulama imkanı bulacak.
Başkan Özlü, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Rektörümüzle de bir görüşmemiz oldu. Üniversite, belediye ve tarım müdürlüğü ile birlikte tarım akademimizin yapısına yeni bir düzenleme getiriyoruz. Burası Ziraat Fakültesi’nin ve Eczacılık Fakültesi’nin uygulama alanında ayrıca olacak. Öğrenciler burada uygulamalar yapacaklar" ifadelerini kullandı.
En Çok Okunan Haberler