Namaz çıkışında lokma dağıtıldı

Haber Giriş Tarihi: 11.04.2025 14:29
Haber Güncellenme Tarihi: 11.04.2025 14:29
Kaynak: Haber Merkezi
www.74haber.com
Namaz çıkışında lokma dağıtıldı
Düzce Belediyesi, Polis Haftası dolayısıyla Merkez Büyük Cami önünde vatandaşlara ve cami cemaatine lokma ikramında bulundu.
Düzce Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü, Türk Polis Teşkilatı’nın kuruluşunun 180’inci yıl dönümü dolayısıyla Merkez Büyük Cami önünde stant açtı. Şehitleri rahmetle anmak ve bu anlamlı haftayı birlikte paylaşmak adına vatandaşlara ve camiden çıkan cemaate lokma ikramında bulunuldu.
Polis Haftası dolayısıyla bir mesaj yayınlayan Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü ise, "Yüzyıllık tarihiyle ülkemizin asayiş ve güvenliğinin teminatı Emniyet mensubu kardeşlerimin Polis Haftası’nı tebrik ediyor, görevi başında şehit olan polislerimizi rahmet ve minnetle anıyorum" ifadelerini kullandı.
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.