Kastamonu’da yıkım aşamasındaki bina çöktü, yol ulaşıma kapatıldı
Kastamonu’da yıkım aşamasındaki bina çöktü, yol ulaşıma kapatıldı
Haber Giriş Tarihi: 21.04.2025 17:47
Haber Güncellenme Tarihi: 21.04.2025 17:47
Kaynak:
Haber Merkezi
www.74haber.com
Kastamonu’da yıkım aşamasındaki bina çöktü. Yola düşen molozlar sebebiyle kapatılan caddedeki binada yıkım çalışması başlatıldı. Olay, akşam saatlerinde İsmailbey Mahallesi Kışla Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kentsel dönüşüm çalışmaları çerçevesinde 5 katlı binanın kontrollü yıkımı sırasında, yol kenarına yakın bir noktada aniden çökme meydana geldi. Olayda can kaybı ya da yarlanan olmazken, çökme sırasında yolda ilerleyen bir araç, yayaya yol vermek için durması sayesinde facianın eşiğinden dönüldü. Çökme sebebiyle Kışla Caddesi ulaşıma kapatıldı. Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı trafik ekiplerince çöken binanın bulunduğu alanda güvenlik önlemleri alınırken, ulaşım ise farklı yollardan sağlanmaya başlandı. Bu sırada yüklenici firma tarafından iş makinesiyle yola saçılan molozlar ise temizlendi. Ekipler binanın kalan kısmının çökme riskine karşı, binanın cadde kısmında yıkım çalışması başlattı. Çalışmanın ardından cadde yeniden ulaşıma açılacak. (Vİ-MK-
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kastamonu’da yıkım aşamasındaki bina çöktü, yol ulaşıma kapatıldı
Olay, akşam saatlerinde İsmailbey Mahallesi Kışla Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kentsel dönüşüm çalışmaları çerçevesinde 5 katlı binanın kontrollü yıkımı sırasında, yol kenarına yakın bir noktada aniden çökme meydana geldi. Olayda can kaybı ya da yarlanan olmazken, çökme sırasında yolda ilerleyen bir araç, yayaya yol vermek için durması sayesinde facianın eşiğinden dönüldü.
Çökme sebebiyle Kışla Caddesi ulaşıma kapatıldı. Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı trafik ekiplerince çöken binanın bulunduğu alanda güvenlik önlemleri alınırken, ulaşım ise farklı yollardan sağlanmaya başlandı.
Bu sırada yüklenici firma tarafından iş makinesiyle yola saçılan molozlar ise temizlendi. Ekipler binanın kalan kısmının çökme riskine karşı, binanın cadde kısmında yıkım çalışması başlattı. Çalışmanın ardından cadde yeniden ulaşıma açılacak.
(Vİ-MK-
En Çok Okunan Haberler