Güreşiler madalya ile döndü

Haber Giriş Tarihi: 21.04.2025 14:15
Haber Güncellenme Tarihi: 21.04.2025 14:15
Kaynak: Haber Merkezi
www.74haber.com
Güreşiler madalya ile döndü
İşitme Engelli Güreş Büyükler, Gençler ve Yıldızlar Türkiye Şampiyonasında Düzceli sporcular madalyalarla döndü.
Sivas’ta gerçekleştirilen İşitme Engelli Güreş Büyükler, Gençler ve Yıldızlar Türkiye Şampiyonasına antrenörleri Mesut Yılmaz eşliğinde katılan Yunus Emre Caklı 67 kiloda Gençler kategorisinde Türkiye Şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi olurken, Salih Birinci ise 71 kiloda Yıldızlar kategorisinde üçüncü olarak bronz madalyayı kazandı.
2025 yılında Japonya’nın Tokyo kentinde düzenlenecek olan Deafolimpics (İşitme Engelli olimpiyatlarında) için hazırlıklara başlayan sporcular, elde ettikleri Türkiye başarıları sonucunda ise Yalova’da yapılacak hazırlık kampına katılmaya hak kazandı.
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.