İşitme Engelli Güreş Büyükler, Gençler ve Yıldızlar Türkiye Şampiyonasında Düzceli sporcular madalyalarla döndü.
Sivas’ta gerçekleştirilen İşitme Engelli Güreş Büyükler, Gençler ve Yıldızlar Türkiye Şampiyonasına antrenörleri Mesut Yılmaz eşliğinde katılan Yunus Emre Caklı 67 kiloda Gençler kategorisinde Türkiye Şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi olurken, Salih Birinci ise 71 kiloda Yıldızlar kategorisinde üçüncü olarak bronz madalyayı kazandı.
2025 yılında Japonya’nın Tokyo kentinde düzenlenecek olan Deafolimpics (İşitme Engelli olimpiyatlarında) için hazırlıklara başlayan sporcular, elde ettikleri Türkiye başarıları sonucunda ise Yalova’da yapılacak hazırlık kampına katılmaya hak kazandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Güreşiler madalya ile döndü
Sivas’ta gerçekleştirilen İşitme Engelli Güreş Büyükler, Gençler ve Yıldızlar Türkiye Şampiyonasına antrenörleri Mesut Yılmaz eşliğinde katılan Yunus Emre Caklı 67 kiloda Gençler kategorisinde Türkiye Şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi olurken, Salih Birinci ise 71 kiloda Yıldızlar kategorisinde üçüncü olarak bronz madalyayı kazandı.
2025 yılında Japonya’nın Tokyo kentinde düzenlenecek olan Deafolimpics (İşitme Engelli olimpiyatlarında) için hazırlıklara başlayan sporcular, elde ettikleri Türkiye başarıları sonucunda ise Yalova’da yapılacak hazırlık kampına katılmaya hak kazandı.
En Çok Okunan Haberler