Emniyet mensuplarını makamında ağırladı

Haber Giriş Tarihi: 09.04.2025 12:58
Haber Güncellenme Tarihi: 09.04.2025 12:58
Kaynak: Haber Merkezi
www.74haber.com
Emniyet mensuplarını makamında ağırladı
DÜZCE(İHA) – Düzce Valisi Selçuk Aslan, 10 Nisan Polis Haftası kapsamında, Düzce İl Emniyet Müdürü İbrahim Ergüder ve emniyet teşkilatı personellerini makamında ağırladı.
Suç ve suçlularla mücadelede etkin rol oynayan tüm emniyet görevlilerine teşekkür eden Vali Aslan, Türk Polis Teşkilatının dünyaya örnek olduğunu söyledi.
Selçuk Aslan ayrıca "İlimizde huzur ve güvenliğinin sağlanması ile vatan uğruna fedai can eyleyen şehitlerimize Allah’tan rahmet, kahraman gazilerimiz ile tüm emniyet teşkilatına huzur ve esenlikler dilerim" dedi.
Emniyet Müdürü Ergüder’de Vali Selçuk Aslan’a teşekkür ederek, teşkilat olarak görevlerini en iyi şekilde yerine getirme çabası içinde olduklarını ifade etti.
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.