Düzce’de mobil göz taraması başladı

Haber Giriş Tarihi: 22.04.2025 11:57
Haber Güncellenme Tarihi: 22.04.2025 11:57
Kaynak: Haber Merkezi
www.74haber.com
Düzce’de mobil göz taraması başladı
Düzce İl Sağlık Müdürlüğü, hayırseverin desteğiyle alınan mobil göz tarama cihazını hizmete aldı. Kentte ilk kez kullanılan bu cihaz sayesinde özellikle okul öncesi çocuklarda görme sorunlarının erken teşhis edilmesi hedefleniyor.
Uygulamanın ilk durağı, Düzce Belediyesi Gündüz Bakımevi oldu. Minik öğrenciler mobil tarama aracıyla göz sağlığı kontrolünden geçirilirken, aynı zamanda diş sağlığına yönelik taramalar da yapıldı.
İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, mobil tarama aracıyla özellikle kırsal bölgelerdeki çocuklara ulaşarak sağlık hizmetini daha erişilebilir hale getirmeyi amaçladıklarını belirtti. Erken teşhisin, tedavi süreçlerinde büyük fark oluşturduğuna dikkat çekilerek bu hizmetin il genelinde yaygınlaştırılacağı bildirildi.
Veliler ise yapılan çalışmadan memnuniyet duyduklarını dile getirerek hem çocuklarının sağlığına verilen önem hem de bu hizmetin ayağa getirilmiş olmasından ötürü İl Sağlık Müdürlüğü’ne teşekkür etti.
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.