DTSO binası temel aşamasına geldi

Haber Giriş Tarihi: 09.04.2025 08:25
Haber Güncellenme Tarihi: 09.04.2025 08:25
Kaynak: Haber Merkezi
www.74haber.com
DTSO binası temel aşamasına geldi
DÜZCE(İHA) – Düzce Ticaret ve Sanayi Odası’nın (DTSO) yeni yapılacak olan binasında kazı çalışmaları davam ediyor. DTSO Başkanı Erdoğan Bıyık çalışmaları yakından takip ediyor.
DTSO Başkanı Erdoğan Bıyık, Yönetim Kurulu üyesi Ahmet Emin Şen ile birlikte yeni yapılacak olan hizmet binası inşaatında incelemelerde bulundu. İhale süreci tamamlanan ve kazı çalışmalarının devam ettiği binasının en kısa sürede temeli atılarak çalışmalar hızlanacak.
Bıyık, görevli çalışanlardan inşaatın durumu hakkında bilgiler aldı. Düzce’nin örnek projelerinden birini hayata geçirmek için çalıştıklarını belirten Erdoğan Bıyık, yüklenici firma ve şantiye çalışanlarına kolaylıklar diledi.
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.