Devrek’te Polis Haftası düzenlenen organizasyonla kutlandı

Haber Giriş Tarihi: 10.04.2025 13:38
Haber Güncellenme Tarihi: 10.04.2025 13:38
Kaynak: Haber Merkezi
www.74haber.com
Devrek’te Polis Haftası düzenlenen organizasyonla kutlandı
Devrek’te Polis Teşkilatının Kuruluş Yıldönümü düzenlenen etkinliklerle kutlandı.
Zonguldak’ın Devrek İlçesinde Türk Polis Teşkilatının 80. Kuruluş Yıldönümü nedeniyle çeşitli programlar düzenlendi. İlk törene İlçe Emniyet Müdürü Nihat Özdemir’in Cumhuriyet Alanında bulunan anıta çelenk sunumu ile başlandı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından sonra burada ki tören sona erdi. Öğleden sonra ise Merkez İbrahim Ağa Caminde ebediyete irtihal eden polisler için Kur’an-ı Kerim Tilaveti okunması ve duaların edilmesinden sonra program sona erdi. Camide Okunan Kur’an-ı Kerim Tilavetine Devrek Kaymakamı Muhamned Evlice, Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, Emniyet Müdürü Nihat Özdemir’in yanı sıra çok sayıda vatandaş iştirak etti.
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.