KARABÜK’TE ORMANA KAÇAK GİREN 5 KİŞİNİN OTOMOBİLİ YANDI

Haber Giriş Tarihi: 23.08.2021 08:15
Haber Güncellenme Tarihi: 23.08.2021 08:15
Kaynak: Haber Merkezi
www.74haber.com
KARABÜK’TE ORMANA KAÇAK GİREN 5 KİŞİNİN OTOMOBİLİ YANDI

       Karabük'ün Yenice ilçesinde ormanlık alana giren 5 kişiye idari para cezası kesildi.

       Alınan bilgiye göre, E.E, E.Ş, MY.Ç, A.D, ve E.G.Ö, Gökbel köyündeki ormanlık alanda bulunan göle yüzmeye gitti. Bu kişilerin kullandığı 78 AAR 968 plakalı otomobil yanmaya başlayınca, ihbar üzerine olay yerine jandarma ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

       Yanan otomobil, Yenice Orman İşletme Müdürlüğü ve Yenice Belediyesi itfaiye ekiplerince söndürüldü.

       Otomobilin neden yandığı araştırılırken, bu 5 kişiye de ormanlık alana girmeleri nedeniyle idari yaptırım uygulandı.

       Karabük Valiliği 30 Temmuz'da aldığı kararla il genelindeki ormanlık alanlara girişleri 1 Eylül'e kadar yasaklamıştı.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.