BESİCİLER DİKKAT! KASTAMONU'DA 5 İNEK YEDİĞİ OTTAN ZEHİRLENEREK ÖLDÜ

Haber Giriş Tarihi: 15.11.2021 23:38
Haber Güncellenme Tarihi: 16.11.2021 06:56
Kaynak: Haber Merkezi
www.74haber.com
BESİCİLER DİKKAT! KASTAMONU'DA 5 İNEK YEDİĞİ OTTAN ZEHİRLENEREK ÖLDÜ

       Kastamonu'nun Tosya İlçesinde 7 inek yedikleri ottan zehirlendi. Zehirlenen 7 inekten 5’i kurtarılamayarak öldü.

       Edinilen bilgiye göre olay: Tosya İlçesinin  Ekincik Köyü'nde meydana geldi. Mustafa Koçak’a ait olan 7 inek yedikleri ottan zehirlendi. Mustafa Koçak., 7 ineğini otlamaları için evinin yakınındaki kendisine ait tarlaya bıraktı. Akşam ineklerini alıp ahıra bağlayan Koçak bir süre sonra ineklerini kontrol ettiğinde hayvanlarının yerde baygın halde yattığını gördü. Durumu veteriner hekime haber verip, ineklerini muayene etmesi için köye veteriner hekim çağırdı. Köye gelen veterinerin yaptığı incelemede hayvanlardan 72dinden 5'ınin  telef olduğu, 2'sinin de zehirlenme olabileceğini üzerine ilaç tedavisi uygulayarak 2 ineği kurtardı.

       Yetkililere durum bildirilmesi üzerine yetkililer, Mustafa Koçak’a ait ahıra inceleme yapmak için geldi. Yetkililer tarafından yapılan incelemede, hayvanların yedikleri bir ottan zehirlendikleri belirtildi.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.