BAŞKAN FIRINCIOĞLU; “HUZUR VE GÜVEN ORTAMIMIZ HİÇ BOZULMASIN”
BAŞKAN FIRINCIOĞLU; “HUZUR VE GÜVEN ORTAMIMIZ HİÇ BOZULMASIN”
Haber Giriş Tarihi: 13.03.2024 07:03
Haber Güncellenme Tarihi: 13.03.2024 07:03
Kaynak:
Haber Merkezi
www.74haber.com
Bartın Belediye Başkanı Hüseyin Fahri Fırıncıoğlu, beraberindeki heyet ile birlikle kent merkezinde esnaf ziyaretlerine devam etti. Başkan Fırıncıoğlu esnaflara hayırlı iş, bereketli ve bol kazanç temennisinde bulundu.
Esnaf ve vatandaşlarla görüşerek sohbet eden Başkan Fırıncıoğlu, taleplerini ve düşüncelerini dinledi. Vatandaşların da yoğun ilgisiyle karşılaşan Başkan Fırıncıoğlu, vatandaşların fotoğraf talebini geri çevirmedi. Ziyaret sonrası açıklama yapan Başkan Fırıncıoğlu; “Bulduğumuz her fırsatta esnaf dostlarımızı ziyaret ediyor, onların taleplerini dinliyoruz. Kendilerine hayırlı, bereketli işler temenni ediyoruz. Kent merkezinde gerçekleştirdiğimiz esnaf ziyaretleriyle esnaflarımızla olan gönül bağımızı güçlendirdik. Bu şehri her alanda daha ileriye taşımak için el birliğiyle gece gündüz demeden daha çok çalışmaya devam edeceğiz. Bu huzur ve güven ortamımız hiç bozulmasın. Güler yüzlü ve samimi sohbetlerinden dolayı esnafımıza teşekkür ediyor, saygılar sunuyorum” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
BAŞKAN FIRINCIOĞLU; “HUZUR VE GÜVEN ORTAMIMIZ HİÇ BOZULMASIN”
Bartın Belediye Başkanı Hüseyin Fahri Fırıncıoğlu, beraberindeki heyet ile birlikle kent merkezinde esnaf ziyaretlerine devam etti. Başkan Fırıncıoğlu esnaflara hayırlı iş, bereketli ve bol kazanç temennisinde bulundu.
Esnaf ve vatandaşlarla görüşerek sohbet eden Başkan Fırıncıoğlu, taleplerini ve düşüncelerini dinledi. Vatandaşların da yoğun ilgisiyle karşılaşan Başkan Fırıncıoğlu, vatandaşların fotoğraf talebini geri çevirmedi. Ziyaret sonrası açıklama yapan Başkan Fırıncıoğlu; “Bulduğumuz her fırsatta esnaf dostlarımızı ziyaret ediyor, onların taleplerini dinliyoruz. Kendilerine hayırlı, bereketli işler temenni ediyoruz. Kent merkezinde gerçekleştirdiğimiz esnaf ziyaretleriyle esnaflarımızla olan gönül bağımızı güçlendirdik. Bu şehri her alanda daha ileriye taşımak için el birliğiyle gece gündüz demeden daha çok çalışmaya devam edeceğiz. Bu huzur ve güven ortamımız hiç bozulmasın. Güler yüzlü ve samimi sohbetlerinden dolayı esnafımıza teşekkür ediyor, saygılar sunuyorum” dedi.
En Çok Okunan Haberler